12 februari 2011

Strålande SOL!!!

Wow, vilket väder det har varit idag! Solen har strålat och jag hörde någon fågel kvittra. Maken har lagt i golv i garderoben och nu spikas det lister och dörr foder för fullt. Stora Syster och pojkvännen myser och Lille Bror tar det lugnt efter hans nypremiär på fotbollen. Han var nöjd när han kom hem och det är huvudsaken. Det blev lite shoppat idag men inget till mig bara till Stora Syster, en jätte söt blus och en brunt skärp. Affärerna är fullproppade med vår nytt och det är roligt att kolla runt. Just nu är det lite stiltje med shopping för min del, jag sparar mig till Kina.
Nu ska Lille Bror och jag åka och handla ägg för att baka en kaka till fikan framför melodifestivalen. Vi får se ifall det blir någon bra låt som vinner eller det är som vanligt dvs inga bra låtar är med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina