24 februari 2011

Mörkret faller på

Idag har min arbetsdag blivit förskjuten eftersom först var jag och Lille Bror och klippte mig och sedan bjöd
min mamma på frukost. Klockan hann bli tolv innan jag öppnade datorn och det innebär några timmar till innan dagens arbetspass är avslutat. Som sällskap har jag haft TV och skid VM i Oslo och det har varit mycket spännande. Det blev några svenska medaljer och det är skoj för Sverige.
Lille Bror ska sova över hos en kompis och det känns lite tomt. Han brukar inte sova över hos kompisar, han trivs bäst hemma, så jag tycker det är roligt. Hoppas han får en skoj kväll. Jag kommer sakna vår lilla pratstund precis innan han somnar. Jag brukar sitta eller ligga bredvid honom och så pratar vi om dagens händelser.
Hmmm, hur ska jag klara mig?
Dax att klippa navelsträngen... eller?
Maken arbetar på med garderoben och på lördag ska jag köra till IKEA och köpa det sista av inredningen. Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Det går säkert bra för lillebror.
    Hoppas vi får se bilder från garderoben sen, är så avis på att ni får det nytt och fint.
    Just nu älskar jag allt som är NYTT!
    Är trött på allt gammalt.
    Nåja.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå så bra för lillebror :-)

    Ha dte gott

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina