16 februari 2011

Har ni tittat i era rabatter?

Vanlig onsdag... Det är väl OK det med. Med tanke på att igår var det en ovanlig tisdag... Jobbet rullar på med diverse projekt och utredningar. Nu är det så många som är på gång samtidigt att det börjar bli lite mycket. Det gäller att fokusera på en sak och få den klart. Imorgon blir det full fokus på planeringen. Maken och Lille Bror ska strax iväg och då ska jag bänka mig framför TVn och se både gårdagens och dagens avsnitt av Glamour. Jag är sugen på lite kaffe och kanske lite fika. Behöver jag fika? NEJ! Vi får se vad det blir. Jag blir stolt över mig själv om det bara blir kaffe. I mina rabatter börjar vintergäcken synas lite och det sprider sådan värme inom mig. Våren är på gång och blommorna kämpar med att berätta det för oss! Jag har sett det men har ni sett det? Har det kommit upp några vårblommor i era rabatter ännu?

1 kommentar:

  1. Jag hittar tyvärr inte ens rabatten på grund av all snö, men en vacker dag så.........

    Kram F

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina