21 februari 2011

Stilla morgon

Vad har denna måndag morgon att bjuda på? Det är sportlov men vi håller oss på hemma plan och försöker få färdigt garderoben. Stora Syster ska jobba på Makens jobb hela veckan och tjäna lite pengar. Hon kommer ha mycket pengar att spenderar i Kina! Lille Bror sover fortfarande och jag sitter här i köket och tittar ut genom fönstret. Det faller några få snöflingor men jag hoppas verkligen att det bara blir "några få". Jag arbetar hemma på förmiddagen så slipper Lille Bror vara ensam hela dagen. Nu luktar det gott kaffe så jag tror att jag ska ta mig en kopp!

1 kommentar:

  1. Det låter skönt - att börja dagen i lugn takt och även om lillebror sover så känner han säkert mammas närvaro nere i köket ändå.
    Ha det bra i allt garderobsstök!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina