24 februari 2011

Skridskorna på hyllan

Så nu är det slut med skridskor... Hockey frillan är borta!!! Vad menar jag nu undrar ni säkert? Jo, jag har varit och klippt mig idag och det var 3 månader sen sist. Normalt sätt brukar jag klippa mig var 5-6 vecka så ni kan själv tänka er vilken hockey frilla jag har legat inne med, hahaha. Automatiskt ställer jag mig frågan, hur gick detta till? En massa saker har kommit i mellan så som julen, nyår, årsbokslut, renovering. Ja, dagarna har helt enkelt rullat på men nu är ordningen återställd igen.

3 kommentarer:

  1. Va fin du blev! Visst är det skönt att låta lockarna falla? Jag klippte mig förra veckan, men tycker att frisören tog lite för lite. Ny färg fick jag i alla fall. ;-)

    Ha en fortsatt bra torsdag!

    Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg frisyr och fin hårfärg, gör du slingor? Snart ska jag också ta tag i håret och göra ett besök hos frissan men det blir inte kort, så modig är jag inte ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  3. Härligt att få klippt sig. Brukar bli lite lättare att bära på :-)
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina