3 februari 2011

Ännu en dag

Nu har det satt igång rejält på jobbet och det är mycket material som ska plockas fram och projekt som ska startas upp. Dagarna räcker inte till men jag jag är ganska noga med att gå hem i tid. Jag behöver vara hemma och pyssla om både mig och min familj och mitt hem. Det är som näring för själen. Annars är det inte så mycket som händer. Just nu sitter jag nyduschad och insmord och bara tar det lugnt. När jag kom hem från jobbet var jag så frusen och trött och behövde en VARM dusch och så skönt det var! Renoveringen står stilla för tillfället. Det blir inte mycket gjort på vardagarna och jag känner på mig att detta kommer ta låååång tid. Ibland undrar jag om det är värt allting. Jag tittar runt i tidningar och på bloggar och får så mycket ideér och vill göra om allting men sen är det så tråkigt när det tar för lång tid. Jag vill ju ha gjort det NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina