10 februari 2011

Tick, tick

Varför blir det såhär?
Igår var det lite vårkänsla under dagen och idag är det dess motsats. Shit!
Men som jag sa innan, att träna ger energi. Fastän träningen var så jobbig att jag höll på att svimma (kan bero på att jag är i så dålig form, kan bara blir bättre. Nu ska vi tänka positivt!) så är jag mycket piggare ikväll än jag har varit någon annan kväll i veckan. Så känner ni att ni är i en "down" period, ta på er träningskläderna och rör på fläsket (mitt rör sig fortfarande...).
Passen är hämtade och där fanns fina visum. Tick!
Påsen med kläder från H&M är hämtade. Tick!
Nu väntar dammsugaren och tvätten - bläh - nödvändigt ont om vi ska ha rena kläder på oss.


I påsen från H&M var det mest T-shirts till Anton. Vi andra tre fick varsin vit Logg t-shirt

4 kommentarer:

  1. Träningger verkligen energi.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Borde släpa i väg mig till träningen jag också! Men lite sol och vår hade ju underlättat!

    SvaraRadera
  3. Läst och tittat runt på din blogg, mycket intressant att läsa. Hittade hit via en annan blogg. Visst ger träning energi, men i bland kan det vara nog så svårt att komma i gång.
    Önskar Dig en trevlig helg!

    Hälsningar Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Zaga är en engelsk springerspaniel och här hemma finns även hennes mamma Ella och halvsyster Disa. Vi har en liten kennel i hemmiljö och har inte ens en kull per år. Hellre kvalitée än kvantitet! ;-)
    Ha en fortsatt fin fredag! Här vräker snön ner och det yr runt husknuten.

    Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina