13 februari 2011

Gissa vad detta är?

I

Idag kom min goda vän till mig med en liten present. Det var två saker som jag gillar som hade fått henne att tänka på mig, grönt & matlagning. Kan ni gissa vad det är? Jag har varit på väg flera gånger själv att handla den men det har helt enkelt aldrig blivit av. Precis! En silikon "grythand". 1000 tack min kära vän att du tänker på mig ibland!


Nu är viss precis hemkomna från min mors kalas och som vanligt är jag proppmätt när jag har varit på kalas. Jobbigt! Det är alltid trevligt att gå bort och träffa släkten eftersom vi träffas inte så ofta. Nu är det Solsidan på TV. Jag är nog lite kärring mot strömmen när jag säger att jag inte brukar se det programmet. Jag tycker Anna är fruktansvärd och jag sitter och retar mig på henne hela tiden. Så nu var det sagt!

2 kommentarer:

  1. Oj! Gav jag dig en tandlös krokodil!?

    Ja, Anna är en riktig gnällspik!
    Idag kunde jag knappt se programet p.g.a Fredrik! Fy så pinsam han var!!!
    Annars är jag en diggare av "Solsidan"!
    //Nettan

    SvaraRadera
  2. Jag vet vad det är då jag har dessa både hemma och på landet. Vidare har jag köpt och gett bort i julklapp. Det finns bakplåtspapper i silikon, urbra. Ett tips om du inte redan har det :-)

    Ha en fin måndag

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina