11 februari 2011

Ska strax bege mig

Jag har varit hemma två timmar och bara tagit det lugnt och kollat på en massa TV, mest dåligt. Nu ska jag bege mig till hallen där Lille Bror ska spela handboll, ut och traska i regn och rusk. Brrr! Men sen... är det ett besök på restaurangen i Lund tillsammans med mina goda studie kamrater. Förr arbetade vi på samma ställe men nu är det snart bara jag kvar. Två har slutat och den tredje ska strax gå på mamma ledighet. Förändringens vind blåser, precis som det gör utomhus. Det blir mössa och vantar för jag hatar och frysa.
Ni får ha en skön och mysig fredag kväll tillsammans med era nära och kära och kanske "På spåret".

4 kommentarer:

  1. Hoppas på vinst och att du får en trevlig stund ikväll.

    SvaraRadera
  2. Här blir det garanterar "På spåret", mitt nya favvoprogram ;) Ha en jättetrevlig kväll du med.

    Kram F

    SvaraRadera
  3. Jadå, här har vi tittat på på spåret.
    Hoppas det går bra för lillebror och att du får en härlig kväll med dina väninnor!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Förändringens vind. Det var ett bra uttryck tycker jag.

    Hoppas du har det bra.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina