10 februari 2011

Tränings dax

Idag är det dax för det tunga styrkepasset! Förra veckan kunde jag inte gå så det blir två veckors mellanrum. Väskan står packad i bilen och förhoppningsvis ger det mig lite energi. När jag läser igenom mitt inlägg från igår så inser jag att jag är tråkig och egoistisk. Alla är trötta och slitna efter en lång och hård vinter och vardagen är faktiskt inte alltid så rolig. Att allt ska vara roligt är en utopi. Alla har vi vår vardag att tampas med. Jag tror att om man håller igång med motion så blir allt lite lättare. Det har varit två veckor som träningskläderna har legat kvar i skåpet utan någon bra anledning. Men idag ska de användas och förhoppningsvis är jag lite piggare ikväll.

Tack för att ni läser och kommenterar! Det blir mycket roligare då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina