12 februari 2011

Sviter efter träningen

Shit, vilken träningsvärk jag har från träningen i torsdags. Alltså dessa torsdags träningar gör susen för mina trötta muskler. Det är en skön känsla att ha träningsvärk fastän jag rör mig som en gammal pensionär...
Vilken trevlig restaurang vi hamnade på igår, S:t Michels i Lund. Mysig miljö och fantastiskt god mat. Vi var de sista gästerna kvar och det kändes jätte bra när vi gick därifrån.

Vi hade fått prata av oss och nu är vi uppdaterade igen. Jag ser med spänning framemot den lilla bebisen som ska komma i april. Det är alltid lika roligt att få träffa en ny liten människa. När jag väl kom hem så låg mina "män" i varsin soffa och sov, surprise... NOT!
Idag ska Lille Bror ta upp sin fotbolls träning igen, vilket jag tycker är skoj. Det är bra motion och att vara delaktig i en lagsport är väldigt utvecklande. Maken renoverar garderoben, Stora Syster och jag ska en sväng till Nova. Resten av dagen går i städningens tecken och det ska bli en skön lördag kväll. Puss till er alla!

2 kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina