31 augusti 2010

Slut i rutan

Busy, busy dag.
Idag har jag haft ett möte med min egen bank kontakt inplanerat, genomgång av alla diverse olika papper och pengar. Det känns tryggt att veta att allt är i sin ordning och alla avvägningar till höger och vänster är med.
Kvällen har avslutats med ett gympa pass, ett sk Core pass. Min vän Nettan är gympa ledare och vi skulle provträna hennes nya pass inför säsongen. Det var jobbigt och svettigt värre. Jag hade ont i min lilltå så jag "passade" på att skylla på den...(vem hjälper det?)
Nu ska jag gå och lägga mig. Det är ännu en dag imorgon och jag har en hel del på agendan.

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina