5 augusti 2010

Fynd

Idag var vi ute och gick en lång promenad, den första på en vecka. Det har varit mycket annat på agenada så det har helt enkelt inte hunnits med. Jag måste bara visa mitt fynd från Ullared igår. Jag köpte dessa ljuslyktor för 19:95 kr/st och ljusen för 14:95 kr/st. Tidigare i våras hade jag ett home party, "Living and Room" och där beställde jag likadana ljuslyktor. SMSet om att de hade anlänt kom precis innan vi åkte till Mallorca så jag hann inte hämta ut dem. Sedan dröjde det någon vecka till efter midsommar innan jag gick till ICA. Då var det för sent. Bläh, tänkte jag! Jag ville verkligen ha dessa ljus lyktor. Men de kostade 149 kr/st. Så med facit i handen så var det tur att jag inte hämtade ut dem. Men ljusen hade jag köpt innan och de fick jag betala 150 kr för två. Hutlöst pris med tanke på att de bara kostade 30 kr för två på Ullared!

3 kommentarer:

  1. Wow!
    Varför handla dyrt när man kan få de billigt?
    Där hade du tur!

    Nu får det vara slut med homepartys, eller?
    Kram på dig å din mamma!!!
    //Nettan

    SvaraRadera
  2. Jag hitta de också dem i Ullared, 3 olika storlekar för 69 kr. Surt sa räven. Tråkigt när man köpt för dyra pengar men vad gör man!!
    Eva

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina