31 augusti 2010

Jag väljer att vara glad och positiv

Jag sitter här i köket och tittar ut genom fönstret och himmeln är alldeles ljusblå. Det ser ut att vara minst 20 grader varmt men det är ren synvilla. Det säger logiken! Iallafall ska jag njuta av det vackra höstvädret (får jag säga så?) och påbörja ännu en dag. Idag väljer jag att vara glad och positiv till livet och det känns skönt! Anton ska ha idrottsdag och hans matsäck står packad och klar och nu ska jag snabbt svänga ihop min lunchlåda. Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Här var det snorkallt och soligt.

    SvaraRadera
  2. Vilket väder vi haft i dag - riktig sensommarvärme.
    Hoppas ditt topphumör hållit i sig hela dan.
    En vän har sagt att: "det är inte hur man har det utan hur man tar det"
    som bestämmer ens välbefinnande, och jag håller med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hösten är ju en härlig årstid, klart du ska vara glad!!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina