16 augusti 2010

Klibbig värme

Idag har det varit en tryckade värme och det har visat sig även i mitt huvud. Men som tur var har jag hämtat ut mina migrän tabletter och de har kommit till användning idag. Hela långa dagen har vi haft budget möte och strukturerat upp budget arbetet. Vi är på god väg och har koll på alla detaljerna. Jag hade tänkt att träna idag men det är lite svårt med betong kepsen på. Krille sliter med uterummet och det närmar sig sitt slut. Det blir sååå fiiiint! Jag är super nöjd. Det ska bli roligt när jag kan börja med "pyntet"
Förresten ni som är glada i att skriva listor, jag har hittat flera olika listor på nätet som man kan använda sig av. Den jag tyckter är bäst heter minalistor.se. Bara ett litet tips till er "list människor".

4 kommentarer:

  1. Hoppas att värken går över snart.

    Den där listan skall jag kolla in.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den listsidan ska jag kolla närmare på och se vad det är :)

    Tack för tipset !
    Hoppas du mår bättre i huvudet nu..

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Idag har det varit svettigt, igen...
    Hoppas att din huvudvärk gått över!

    SvaraRadera
  4. Ja, man har väntat på regnet och åskan hela dagen för det hade varit befriande - så kommer det inte.
    verkligen skumt väder!
    Hoppas du mår bättre nu!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina