8 augusti 2010

Typiskt

Det har regnat hela långa dagen. Jag har tyckt att det har varit skönt med en regn dag (nu blir jag nog hängd för att jag tycker det är skönt med regn). Jag har varit en sväng på Burlöv Centrum för att hämta min mobil telefon från service och jag hade all tid i världen att gå och strosa i affärerna. Men vissa dagar är jag inte sugen på att handla något. Det är lustigt, dessa dagar infinner sig alltid när jag har tid att handla. Det har börjat komma in lite höstfint i affärerna men inget som tilltalade mig idag. Synd!

1 kommentar:

  1. Samma som när man känner att man kan unna sig att köpa nya kläder, då hittar man inget...

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina