28 augusti 2010

Inget nyttigt blev gjort

Det har inte blivit gjort mycket av det som jag hade planerat.
Varför blir det så? Först fotboll och eftersom jag hade kiosk tjänst var jag inte hemma förrän strax innan klockan ett. Laga lunch och plocka lite här hemma. Anton skulle leka med en kompis så det blev leverans av honom och sedan till Plantagen. Jag fick handlat två nya krukor (likadana som de som föll i marken under veckans storm) men inga stora krukor. Det finns STORA krukor men de är alldeles för stora. Vissa var nästan två meter höga. Vem köper så stora krukor till sin trädgård? Jag har faktiskt unnat mig en eftermiddagslur och nu jag känner mig lite pigg.
Nu ska vi snart iväg till våra goda vänner Nettan och Stewe!

1 kommentar:

  1. Det finns ju dagar som blir lite fladdriga men det kan ju vara härligt ibland.
    Ha en trevlig kväll hos era vänner.
    Kram.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina