24 augusti 2010

Fina naglar

Idag har det äntligen blivit dax för mig att göra vid mina naglar igen. Förra året vid denna tiden gick jag för första gången till salong för att göra "Franska naglar" och jag blev super nöjd. Men min lycka varade inte så länge. De började trilla av en efter en ganska så fort och jag gjorde ett nytt försök. Men det blev samma visa igen och jag bestämde mig för att göra ett uppehåll i några månader för att stärka naglarna. I februari i år beställde jag en ny tid men samma sak hände igen. Så nu under sommaren har jag haft ala naturell och idag var det dax igen! Jag har verkligen vårdat mina naglar under sommaren med fil och kräm så idag var de i topp skick. Nu är de jätte fina igen och de ska få en sista chans. Trillar de av nu igen så har jag bestämt mig, aldrig mer!!! Nu gäller det att vårda dem och njuta av att de är tjusiga.

4 kommentarer:

  1. Tråkigt om de inte håller...
    Jag håller tummarna för att det fungerar denna gången!

    SvaraRadera
  2. Men finns det inte olika metoder, kanske skulle en annan passa dig bättre? Har du testat olika salonger?

    Sv. Näää, bordet är inte skönt, jag ska nog gå och lägga mig...

    SvaraRadera
  3. Det sitter inte nåt vidare på mig heller. Men jag är också sugen på att testa igen. Hoppas det gick bra. kram kram

    SvaraRadera
  4. Lycka till!!!!
    Jag vet att du diggar de franska!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina