21 augusti 2010

Då var serien igång igen

Nu är det fotboll varje helg i några månader framåt. Igår spelade Emma hemma match med damlaget och idag är det match med ungdomslaget. Krille och Emma är redan iväg. Imorgon ska Anton spela sin serie premiär. Jag vet vad vi ska göra på helgerna de närmaste månaderna...
Annars är det lungt. Frukosten är avverkad och jag har lite pyssel på G. Framför allt ska jag montera ihop en hylla från IKEA som jag köpte för ett tag sedan. Och ett besök på plantskolan står också på önskelistan. Sedan är det Malmöfestival. Vet inte om jag är sugen på ett besök, ska väl vara för de supergoda Texasburgarna då.
Ha en skön lördag! Solen skiner på oss och det är varmt ute!

3 kommentarer:

  1. Visst är det roligt när säsongen sätts igång igen. Elsa börjar sin på måndag.

    Hoppas att du fick upp hyllan. Ha en bra lördag. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fått gjort vad du tänkt i dag.
    Fotbollen ja, Alla tre grabbarna här har varit på varsitt håll i dag. Själv skubbade jag och var hemma och städade i stället. Inte roligare men nu är jag nöjd. Pojkarna vann sina matcher utan min hjälp i dag i alla fall så alla är nöjda.
    Ha en bra lördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inget vin alls.

    Tack fina du för dina fina ord inne hos mig.
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina