14 augusti 2010

Bullbak på morgonkvisten

Det blev bara Krille och Anton som körde iväg på fotbollscupen. Jag kände att jag hade lite annat som jag var borde göra. Startat dagen med att baka morotsbullar. De ska vi äta när alla är hemma igen! Har ordnat med så att vi kan läsa våra mail via nätet. Vår dator är fortfarande hos "doktorn" och då blir mailen inte lästa. En snäll person berättade för mig att man kan läsa mailen vi internet istället och eftersom jag är IT Tekniker hemma hos oss så föll det på min lott. Jag vill dock framhålla att jag definitivt inte hade fått någon anställning hos någon för min IT nivå är på botten. Tvätt maskinen går på högvarv och snart ska jag traska iväg och hämta vår bil. Ha en skön lördag!

2 kommentarer:

  1. Så gott med nybakade bullar!

    SvaraRadera
  2. Detsamma!
    Det såg ut som ni hade en lyckad kräftskiva i går - det lät smaskigt alltihop.
    Trist med åska när det är cup & läger. Gustav kom precis hem från 8:ans dag rejält blöt och frusen.
    Synd om dem andra men skönt för oss som kan gå och pula lite inomhus... hi,hi!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina