18 augusti 2010

Positivt eller negativ

Vi blev inte mycket klokare efter gårdagens besök hos doktorn. Det verkar som om min mamma inte har den sjukdomen som de först trodde. De vet inte riktigt vad det är. Hennes lungkapacitet är bara 40 %, vilket är mycket lite. Men alla andra symptom på den sjukdomen är motsägelsfulla. Det ska till en ny skikt röntgen om någon veckas tid. Dessutom tog de en mängd andra prover. Doktorn verkade oförstående och hade inga svar att ge oss. Jag vet inte ifall det är positivt eller negativt. Vi får se om någon veckas tid.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad jobbigt! Att sväva i ovisshet, att inte veta...
    Håller tummar och tår för att lösning hittas :D
    Kramar till er alla.

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt för din mamma! Vad tror de att hon har? KOL?

    Jag hoppas det är något hon kan få behandling för.

    SvaraRadera
  3. med tanke på det du berättat för mig så känns detta ändå iaf hoppfullt. jag håller tummar och tår!
    Kram Ingela kusin vitamin

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina