19 augusti 2010

Vad har hänt idag?

Inget speciellt, bara lite jobb, middag och lite ärenden. Jag har tittat på ett avsnitt av "Sommar med Ernst". Vanlig, traditonell vardagslunk som ibland är så mysigt och ibland är som pesten. Jag har varit in på minalistor.se och skapat en mängd olika listor av olika slag och jag inser när jag har allting specat snyggt och prydligt mår jag som en prinsessa. Det bästa med att ha det på nätet är att det alltid finns tillgängligt (jag sitter ju framför datorn hela dagen). Det är superlätt att gå in och uppdatera med saker som jag kommer på under dagen och att boka av det som blir gjort. Och ingenting blir glömt!!! Me like a lot!
Det börjar bli lite höstigt ute och det är mörkt redan vid nio, halv tio tiden. Jag har shoppat en mängd värmeljus, de lär räcka ett tag...

3 kommentarer:

  1. Här går det också åt en hel del värmeljus! Mysigt!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det låter bra. Laddad inför hösten ordentligt.
    SV: Krämen finns fortfarande på apoteket och flera andra produkter i samma serie. Jag har även en scrub-kräm. Förpackningarna och burkarna är så fina också tycker jag.
    Ha en skön fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Satt just och tänkte på ljus! Det har ju blivit såpass mörkt på kvällarna att värmeljus kommer bra till pass. Ska nog gå igenom mitt förråd :D
    Ha en härlig fredag.
    Kram.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina