3 augusti 2010

Uppgradering av dator

Vår stationära dator har åkt till doktorn. Den är så långsam att starta upp så där måste finnas någon "Trojansk häst" som ligger och gör allting mycket långsammare. Dessutom är där nog stora mängder damm som har skapat bo under några år. Jag vill ytterligare ha Windows 7 installerat. Allt det där hade jag klarat av att göra men eftersom den behöver storstädas så lämnade jag in den. Det är tagit back-up på allting. Tänk om man hade glömt det!!!
Min mamma har varit hos doktorn idag och tagit lite prover och allt såg bra ut! Hon verkar lite piggare idag än hur det såg ut förra veckan. Det känns lite lugnare men jag gillar inte att hon är själv i lägenheten. Tänk om något händer! Det blir nog att vi kommer skaffa larm till henne inom en snar framtid. Nu ska jag gå och lägga mig för att ladda inför en Ullared drabbning imorgon. Jag har redan ångest. Det är inget ställe för mig men Emma vill åka dit och då ställer jag upp. Vi ska hämta vårt rese sällskap klockan sju på morgonen. Då är jag knappt vaken. Wish me luck!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina