24 augusti 2010

Klappat och klart

Då var det klart!
Budget instruktionerna!
Jag har säkert glömt något och alla är sååå snääälla och talar om det för mig meddetsamma. Tacksamt med sådan hjälp! Allt till förbättring och så blir det ännu bättre nästa gång. Det har tagit mig några dagar för jag har omarbetat allting från att ha varit i löptext till att skapa tabeller i Word istället. Tanken är att det ska vara mer överskådligt och lättare för mottagaren och se vad som avser dem och deras respektive organisationer. Jag tycker det blev rätt så bra och det ska bli spännande och se vad mottagarna tycker.
Håll tummarna!!!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon.
    Skönt att få ha gjort naglarna va!? Hoppas att de håller bättre. Jag är spänd på och se om min nagel sitter kvar ett tag. Vill bara att min skall komma upp lite.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt när sånt blir gjort. kramar

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina