1 april 2016

Mys med systrar

Det känns som om detta kan bli en vana, att vara ledig på fredagar.
Det var inte så länge sen sist jag tog mig ledig på en fredag och det är så mysigt.
Att kunna göra dessa feel good sakerna som jag annars inte hinner med.

Jag startade upp min dag med att gå på ett yoga pass i Svedala.
Yoga varianten hette Kundalini yoga och den fokuserar mer på den andliga delen.
Det var skönt och avkopplande men jag fördrar mer dynamisk yoga där du får
jobba och blir trött och svettig. Men vi hade en trevlig stund tillsammans och
yoga stunden rundades av med en kopp te och lite prat.

Solen var framme men det var ändå lite kallt och blåsigt.
Vi hade planer på att åka in till Malmö och äta lunch på någon restaurang och vi
hittade ett ställe vid Malmö Högskola. Det kändes som om det var lite mer riktig för
studenter men maten smakade fantastiskt gott.
Som vanligt står det shopping på Londonbornas önskelista och vi begav oss till Emporia.
Vi hamnade i lite olika butiker och jag fick med mig hem lite nytt från Kicks.
Det behövs alltid fyllas på i denna kategorin och det är roligt att gå där och
botanisera ibland alla krämer och ögonskuggor.

Vid halv sex tiden begav vi oss till Gästis i Staffanstorp för att avnjuta en AW.
De har supergoda Black Angus hamburgare och vi stannade en bra stund och
njöt av den goda maten och gott vin.


De stora flickorna!


De lite mindre flickorna!


De coola killarna!


Goda Black Angus hamburgare!


Hela gänget samlat!

Efter Gästis traskade vi hemåt till Syster Yster och såg Let's Dance innan vi
begav oss hemåt. Det är ju trots allt fredag och vi har avslutat en arbetsvecka.

Men jag måste bara berätta om vad jag har vunnit idag!
En fin Omaggio vas i den nya pärlemor randen!
Jag delade ett foto på Instagram och gillade deras sida och utav alla som hade
gjort samma sak så var det jag som vann!!!
Helt otroligt och jag är helt överväldigad.
Jag brukar aldrig vinna och till skillnad från Stora Syster så var jag bara med i en tävling.
Stora Syster har varit med i många, många tävlingar och delat ett 20-tal foto men
inte lyckats att vinna. Jag var med i en tävling och jag VANN!
Jag ska hämta ut vinsten nu i helgen och då ska du få se den I.R.L


Är den inte fin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina