29 april 2016

Power Day med champagne

Idag är det tuffa tag!
Jag mår inte mitt bästa och det är Power Day på Tetra Pak och
sedan är det After Work på Grand med fina vänninorna.
Men det ska nog gå vägen och det är bara roliga saker och det hjälper till!

Fredag är detsamma som frukost dag med arbetskamraterna!
Idag bestämde jag mig för att INTE ta en stor bulle utan istället en dansk rågsmörgås.
Jag blir så himla mätt och när det är dax för lunch så är jag inte hungrig och
så skippar jag lunchen och sedan är jag i otakt och blir vrålhungrig!
Nej, inget bra så istället så tog jag bort bullen och ersatte den med en smörgås.

När arbetsdagen var slut så var det dax för ett två timmar långt Power gympa pass.
Jag hade bjudit in Christina och Cecilia och tillsammans med
75 andra sportiga tjejer så kämpade vi på och blev rejält trötta. 

Vår energinivå var helt slut så det var tur att vi hade bokat bord på Grand i Lund.
Vi skulle starta upp Valborgshelgen med en god After Work.
Vi duschade och började traska iväg och vi mötte upp Monica.
Jag hade siktat in mig på Grands enormt goda räkmacka och den är
verkligen något utöver det vanliga!

Vi sköljde ner räckmackan med champage och vitt vin
Det kändes väldigt lyxigt och framförallt var det fantastiskt gott!

Men även trevliga kvällar lider mot sitt slut och när klockan började
närma sig elva på kvällen så var vi ganska möra och trötta.
Vi hade en mysig och trevlig After Work och nu är jag fylld med en massa feel good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina