9 april 2016

Boulebar med bästa vännerna

Idag ska vi umgås med våra bästa vänner och göra en massa roligt!
Det behövs lite boost av positiv energi efter de sista dagarna.
Bara umgås, äta gott och få skratta.
Det behöver jag just nu!

Vi hade bestämt träff på Boulebar i Malmö halv elva och vi hämtade upp
våra vänner strax efter 10. Lille Bror skulle också tillbringa hela dagen 
tillsammans med oss men tyvärr inte Stora Syster.
Det var tentadax för henne och den började redan klockan nio så hon hade redan begett sig.

Det var premiär för en del av oss. Jag har varit där några gånger tidigare men
aldrig på brunch utan bara på kvällsbuffe. Det har alltid varit kanongod mat
och så var det även på brunchen. En massa godsaker och vi behövde inte 
känna oss hungriga. Spelet gick sådär för mig och mitt lag men
det är inte världscupen så det spelar ingen roll.


Ibland behövdes det mätas upp ordentligt för att kunna avgöra vem som vann.


In action!


Mys på högsta nivå!


Maken och Lille Bror väntar på att få hugga in på den franska buffen.
När vi kände oss mätta och belåtna så begav vi oss hemåt och vilade lite i solen.
Det var underbart vårväder och vi suktade efter värme och sol.

Framåt eftermiddagen vankades det fika och uppvaktning av vår gode vän Fonsi.
Han har precis fyllt 50 år och det passade utmärkt att överlämna presenten nu som var
Ett race på Svampabanan i Tomelilla.


Vi skålade i champange och njöt i vännernas uterum.
Underbart skönt och mysigt!
Framåt kvällen vankades det grillade hamburgare och vi skrattar alltid oerhört mycket
och det är så befriande!


Efter maten hade vi en interaktiv frågestund med Kahoot.it.
Superroligt och alla kunde deltaga med sina smartphone.
Efter en dag fylld med aktiviteter så var vi ganska trötta och vi begav oss hemåt strax efter midnatt.
Detta är en dag som jag sparar i min minnesbank och jag kommer njuta av den ett
bra tag framöver. Stort tack för sällskapet och allt fixande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina