14 april 2016

HIIT träning avrundas med "kläd" besök

En vanlig torsdag på jobbet avslutas med ett fint kvällsbesök av 
min goda väninna Nettan. I uterummet hade jag en mängd 
stora påsar med kläder sedan söndagens utrensning och 
det är bättre att någon annan kan få ta del av dem än att bara slänga dem.

Det är skönt att få rensa ut alla mina mail.
Efter dagen är jag nere i 100 olästa men de är inte de mest viktiga.
De mest viktiga har jag hunnit med under dagen.
En skön känsla!

Dagens HIIT träning var lika jobbig som vanligt.
Vi ligger alla helt slut på golvet och flämtar efter luft.
60 minuters HIIT träning tar verkligen musten ur mig.
Det blir inte jättemycket gjort efter en sådan urladdning så det passade
utmärkt att Nettan kom förbi och ville botanisera ibland alla mina klädpåsar.


Lite sortering ibland försäkringspapper och nu är det dax
att hoppa i sängen. Ännu en dag är över och imorgon är det fredag, igen.
Jag hinner inte med riktigt! Vart tar alla dagarna vägen?

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina