21 april 2016

Besök på banken

Det blev ingen HIIT träning för mig idag.
Jag hade kläderna med mig men jag fick omplanera min kväll lite.
Jag behövde köra till banken och kontrollera lite saker.
Och banken har ju bara kvällsöppet en dag i veckan, väldigt kundvänligt....

Det kommer en massa papper om pensioner och försäkringar.
Och alla dessa papper läggs i en stor hög och så ligger de där
och ger mig ett jättestort dåligt samvete.
De borde gås igenom och sorteras in i pärmar och det blev gjort igår
och nu ska jag till banken och kolla lite småsaker.
Så eftersom deras öppettider inte är så kundvänliga fick jag skippa träningen.

Men det blev lite "träning" ändå... en lunchpromenad på 20 minuter.
Det blev lite vardagsmotion, bättre än ingenting.


När jag kom hem från banken så var det tomt i huset och jag kunde göra vad jag ville.
Stora Syster var och tränade, Lille Bror var på säsongsavslutning med handbollen
och Maken var på en LUGI handbollsmatch. Det är slutspel nu och vi vill
att det ska gå bra både för LUGIs herrar och damer.

Att få ha dessa kvällar när inget är inplanerat är skönt.
Jag gillar att ha fullt upp men behöver ha dessa "mellan" dagar när
tiden bara står stilla och inget alls händer.

En mix är lagom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina