2 april 2016

Kräksjuka på gång!

Vilken otur för mig!
Att drabbas av kräksjuka nu när Syster London är här på besök.
Att ligga i sängen hela dagen och må illa är inte så trevligt.
Men det går inte att styra över och det gäller att försöka bli frisk så fort som möjligt.

Jag vaknade idag med världens huvudvärk och ett illamående som jag inte
önskar min värsta fiende. Skit också! Inte idag!
Jag vill ju umgås med mina systrar och hälsa på min mamma men inget
av det gick att genomföra.
Jag var helt oförmögen att ta mig ur sängen och göra något vettigt.

Lille Bror och Maken for iväg till Kristianstad för handbollsmatch
och Stora Syster hade en massa plugg att göra.
En tråkig lördag och ännu värre så var det strålande sol och våren kändes på väg.


Tanken var att vi skulle träffas hemma hos Syster Yster på kvällen men
jag var inte förmögen att ta mig dig. Resten av familjen åkte dit och roade sig.
Jag hoppas på att morgondagen blir lite bättre och att vi kan träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina