17 april 2016

Guld i Skånemästerskapen, Grattis!

Redan söndagkväll?
Hur gick detta till?
Allt som jag ville göra... det blev bara en bråkdel.
Men jag känner mig utvilad och redo att avsluta denna veckan och inleda nästa.
Det händer en hel del roliga saker nästa vecka med.

Idag har jag bara pysslat med tvätten. Tvätthögarna i tvättstugan bara växer hela tiden
och jag hinner inte med att röja undan. Varje gång det är tomt i tvättkorgarna
så säger jag till mig själv att det ska förbli tomt och när tvätten är klar ska den vikas
och läggas in på sina platser och stryktvätten ska strykas.
Det håller några dagar och så är det tillbaka på ruta ett igen.
Allt det roliga och träningen tar över vardagen och då får jag lida för det under helgen.

Det har varit kallt och ruggigt hela dagen.
Jag har varit en sväng hos min mamma och fikat lite.
Jag har varit en sväng i Lund på Sparbanken Skåne Arena och tittat på Lille Bror
och hans Lugi P00 spela final i Skånemästerskapen.
Det blev den bästa av valörer, guld och pojkarna var lyckliga!


En god middag tillsammans hela familjen och traditionsenlig söndagsfika
och nu är det dax att knyta till kojs.
Handbollsserien är slut och nu är det uppehåll i tre veckor så det blir lugnt för oss.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina