13 april 2016

Seriematch Lugi P00

Jag blir lite irreterad när jag missar min yoga.
Den är så viktig för min stela kropp och jag vill verkligen inte missa den träningen.
Men ibland så får jag inte ihop det med mitt arbetsschema
och jag blir lite sur när det blir så.

En vanlig dag med fullt upp av saker som ska fixas och mail som ska skickas
över hela jordklotet. Ibland är det bra med lite olika tidzoner för det ger mig lite tidsfrist.
Och jag kan ha flera bollar i luften samtidigt, vilket är något som jag gillar.
Jag gillar tempo och fullt upp och när det är lite struligt och när saker
ska struktureras upp och ordnas med. That's me!

Men när det inte går ihop med min träning så blir jag lite irriterad,
speciellt när det gäller yogan. Det har tagit mig några terminer att verkligen
uppskatta och njuta av yogan och nu kan jag inte vara utan den.
Jaja, det kan bara lite bättre nästa vecka.

Istället fick jag tillbringa kvällen tillsammmans med alla goa föräldrar i
Lugi P00 och heja fram våra pojkar till seger i säsongens sista seriematch.
De vann stort och nu väntar vi in de sista matcherna så kan vi kolla
slutresultatet i serien.


Veckan går så fort och det är redan lille lördag och bara några dagar kvar
och sen är det helg. Helgen är skönt och vi har det tomt i kalendern.
Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina