6 mars 2014

Slut som artist

Det är alltid roligt att träffas och lyssna på intressanta föredrag
men det är också tröttsamt, att sitta en hel dag och lyssna.
Spännande ämnen och vår verksamhet.
Vi är ju ett enormt företag och att känna till vad alla sysslar
med är helt omöjligt och detta är så oerhört värdefullt för oss.
 
Jag var en av de som presenterade idag och det kändes bra.
Men sedan att det är inte föll i god jord hos åhörarna är en annan sak.
Det är alltid jobbigt med förändring men jag är ganska envis
så det behövs bara lite mer berarbetning.
Ni vet, en kvinnas list är bra ibland.
 
En runda på paddan och planera helgens middagar
och sedan iväg till affären och införskaffa det som stod på listan.
Jag måste ha lista när jag går och handlar annars glömmer jag hälften
och kommer hem med andra varor än vad som är planerat.
Ibland har jag ingen lista men när det finns planerade middagar
så måste jag ha en lista annars blir det pannkaka av allting.
 
Nu är våren på G ordenligt och vintergäcken blommar för fullt.
Dagarna blir längre och framför allt så blir det ljusare.
Underbart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina