12 mars 2014

Försmak på sommaren

En mysig onsdag kväll med försmak på sommaren
Att bara kunna sitta i lugn och ro och lyssna
på fina och härliga minnen från en semesterresa
från soliga och varma Dubai.
En semester resa, det är precis det jag behöver just nu.

Min goda väninna har varit på en veckas semester i Dubai.
Det har varit ett resmål som har stått på min önskelista ett tag
men det har kommit andra önskningar före och Dubai har fått stå tillbaka.
Men då passar det utmärkt att få lyssna till semesterminnen från
någon annan och få se en massa foto.
Jag måste medge att jag blir ofantligt sugen på sommar och sol.
Det hade varit så välbehövligt just nu.

 
Efter några timmars prat så var det dax för mig att bege mig hemåt igen.
Det var en mysig kväll och det fanns tid att bara prata och ta det lugnt.
Ibland så rinner tiden iväg och då blir dessa små mysiga tillfällen extra sköna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina