29 mars 2014

Jacuzzi under bar himmel

Snart är handbolls säsongen slut , iallafall när det gäller serien.
Snart startar fotbollssäsongen och nu är det en massa träningsmatcher.
Idag var det dax för Borgeby att möta FC Rosengård F19 på Malmö IP.
 
Efter en mysig långfrukost tillsammans hela familjen så körde
Maken och jag till Malmö för att titta på bra fotboll.
Och vilket sommarväder vi fick!
Först lite ärenden och inom El-giganten och handla Live it presentkort.
Nästa anhalt var en supermysig butik på Limhamn för att
kolla in brickbord från Bengt Hjerten. Hans brickbord
är superfina men det finns inte jätte många återförsäljare.
I Malmö fanns bara en butik och vi hittade den tillslut.
De hade inte jättemånga i butiken utan vi fick beställa.
Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken bricka jag vill ha
så jag bestämde mig för att vänta till måndag.
 
Matchen blev en lyckad histora, både fobollsmässigt och solmässigt.
Det var så varmt att vi kunde sitta i sollinne och vår vintervita hud
fick sig en rejäl omgång men vad gör det.
Det var verkligen mysigt!
När solen skiner på detta viset är fotboll underbart.
 
Kvällen skulle vi tillbringa hos familjen Månsson men innan det
var dax att bege sig så hann vi med en tupplur i uterummet.
 
 
Det är några månader sedan vi träffades och det är mycket som har hänt sen sist.

 
Det serverades en god pulled pork med massa goda tillbehör.
Framåt kvällen så var det dax att inviga deras nybyggda bastu och jacuzzi.
Superfint och verkligen mysigt!
Att sitta under öppen himmel och omslutas av varmt vatten.

 
God glassbomd till efterrätt och efter det var det dax för oss att cykla hemåt.

 
Ett stort tack för en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina