22 mars 2014

Dag i sportens tecken

Trots fest under gårdagen så kände jag mig pigg och alert i morse.
Idag hade vi både fotboll, och handbollsmatch på schemat.
Jag ville titta på båda barnen eftersom det var ett tag sen sist.
Och jag vet att de uppskattar att vi är där och hejar på dem och laget.
 
Dagens fotbollsmatch gick av stapeln i Borgeby och det är verkligen ett blåshål.
Inte några speciella träd som tar upp vindfånget och trots att solen var framme
så var vinden kall och efter tre timmar kände jag mig som en glasspinne.
Sedan är det skönt att komma in i en varm och svettig idrottshall.
 
Vi var ganska trötta och slitna efter en hel dag av sportutövande.
Det tar på krafterna att stå som åskådare och frysa.
En god middag och sedan ville Lille Bror spela spel och han fick välja fritt.
I min värld kunde han ha valt ett roligare spel men han var glad och nöjd
och då är jag detsamma.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina