29 februari 2016

Projektavslut

Många möten med många människor.
Olika konstellationer, olika kompetenser, olika bakgrund.
Tillsammans ska man åstadkomma något som gör att business ska utvecklas.
Det är väldigt roligt och utvecklande!

En vanlig arbetsdag med massor av möten och anteckningar som ska struktureras.
Jag gillar struktur och ordning och reda så jag avsätter gärna lite tid till det.
Jag resonerar att om jag tar mig den tiden vid första tillfället så vinner jag på det i slutändan.

Dagens höjdpunkt var lunch med vårt senaster projekt.
Vi har hållit på i under något års tid att ta fram en uppföljningsmodell
och nu kände vi att det inte fanns mer att göra. Och dessutom så skulle projektledaren
byta organisation och då kände vi att det var dax att ha ett projektavslut.
Vi begav oss iväg till Klostergatans fisk och avnjöt en underbart god fisksoppa.


Annars har kvällen avlöpt enligt det vanliga schemat dvs. middag och tvätt.

Kram på dig i cyberspace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina