18 februari 2016

Morgonsnö

Snö... det är inget som vi önskar nu.
Den sista tiden har det känts som om våren är på G
och när jag vaknade i morse så kändes det som ett litet bakslag
Men det är vackert med snö och det blir så tyst i naturen.

Det blir ljusare och ljusare för varje vecka som passerar.
I trädgården så har vårlökarna börjat komma upp och det dröjer
inte länge förrän de blommar. Under förutsättning att det inte kommer mer snö alltså.


Det är inte någon större stress på jobbet nu och jag hinner med
lite av varje. Jag hinner även med att träna klockan 17 och idag var det
ett Body Attack pass. Jobbigt pass med mycket hopp och jag är inte
så förtjust i att hoppa. Mina knän klarar inte av det men jag gör så
gott det går. Det är svårt att göra alternativa övningar utan hopp när musiken är
uppskruvad i ett s.k. "hopptempo"
Dessutom så hade jag fortfarande sviter av min kramp i vaden från tisdagens träning.

Det blev ingen handling idag utan jag parkerade mig i soffan när jag kom hem.
Jag hade inte planerat vad vi skulle äta till helgen och dessutom så
var jag ganska trött och behövde vila.
Det gäller att lyssna på kroppens signaler och inte ignorera dem.

Tack och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina