11 februari 2016

HIIT träning

Torsdag är träningsdag och med tanke på att det har blivit lite
för mycket godsaker under veckan och även komma ska
så fanns det ingen återvändo för mig idag.
HIIT, that is the scope of today!

Ibland är det svårt att motivera sig att gå och träna.
Men vi vet alla att det gör gott för både kropp och själ att gå och träna.
Vi har mycket som vi går och bär på där träningen hjälper oss att
släppa taget om den del. Men när jag är mitt uppe i den värsta syrebristen så
är det svårt att se vinsten med att träna.
HIIT är dessutom ett väldigt tufft pass och jag är inte speciellt i form.
Men det kan ju bara bli bättre, eller hur.
Det är Beach 2018 som gäller - på två år ska jag väl hinna komma i form...


Efter träningen är det bastu som gäller och sedan är det samma som förra veckan.
Hem och hämta Lille Bror och köra honom till hans träning i Lund,
tillbaka till småstaden igen och handla helgmaten och sedan hem
och packa upp alla matvaror och in med dem i skafferiet.
Samtidigt som jag gör det så passar jag på att diska lite lådor i kylen och torka av i skafferiet.
Det blir lite smulor under en vecka som behöver torkas bort.

En kopp te i soffan och sedan är det dax att krypa ner under ett varmt och skönt täcke.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina