10 februari 2016

Middag hos Yvonne

Fina barndomskamrater träffas några gånger om året umgås.
Alltid gott och trevligt att umgås.
Idag var det dax att träffas i Dalby och vi var nästan alla, fattades bara Anna.
Skönt att sätta sig till dukat bord och bara njuta av varandra och maten.

Idag så vaknade jag tidigt och skuttade upp ur sängen.
Det händer väldigt sällan men idag så var jag utsövd och det kändes skönt.
Tidig morgon innebär tidig hemgång från jobbet och det passar ju bra idag när jag
ska hem till Yvonne och träffa mina gamla barndomskamrater och simmarvänner.
Vi började med våra träffar för över 20 år sedan och det känns väldigt roligt att vi
fortfarande träffas och umgås och  mycket har hänt under årens lopp.


Lolo och jag stannade kvar enda till halv tolv och vi var tvingade att bryta upp.
Tiden går så fort när vi sätter igång och pratar och det händer en del i våra liv.

Stort tack för en trevlig kväll och jag ser redan framemot nästa träff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina