6 februari 2016

Face Mats

Idag blev det sovmorgon ända till halv elva!!!
Det var väldigt länge sedan vi sov så länge.
Jag kände mig som en ungdom men vi behövde väl sömnen efter en lång arbetsvecka.
Det är en skön känsla att kunna sova så länge och inte ha något inplanerat på hela dagen.

Men det är inte lördagsfrukost utan nybakade bullar och gott kaffe.
Vår goda vän Christina kom på besök, för att återlämna kameran som hon
hade lånat inför deras resa till Sydafrika. När vi fick höra hennes berättelser om alla djur och fantastiska uppleverser så blev vi också sugna på att resa det.
Men nu först är det Kalifornen som står på tur och vem vet vad det blir sen.

Resten av eftermiddagen spenderarde vi framför datorn och surfade på hotell i
Los Angeles, Las Vegas och Grand Canyon.
Jag tycker att vi är ute i god tid men det börjar faktiskt ta slut och det gäller att boka i tid.
Vi behöver inte ha det bästa av det bästa men det får ändå vara någorlunda klass.

Jag kände mig helt slut i huvudet och kände att jag behövde en promnix på 1 timme,
för att rensa skallen och få lite frisk luft och få bort stelheten i benen,

Vi var hembjudan till våra goda vänner Nettan och Stewe, för att planera lite inför vår
gemensamma resa till Italien och dess huvudstad Rom.
Stewe hade lagat en god italiensk middag med en oerhört god Tiramisu till efterrätt.
Det receptet emottages gärna!

Efter ett tag blir vi lite trötta och fnissiga och deras Face Mats åkte fram.
Vi skrattade så vi tjöt av alla dessa tokiga bilder och vi såg helt horribla ut i vissa av dem.
Vi missade Melodifestivalen eller vad man nu ska säga att vi gjorde.
Hoppade över kanske är ett bätre ord. Men vi ville lyssna igenom bidragen så vi
streamade alla bidragen, så slapp vi lyssna på allt mellansnack.



Jag bjuder på dessa bilder!
Hoppas ni får er ett gott skratt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina