9 februari 2016

Fettisdagen

Idag är det Fettisdagen och den ska firas med semlor!
Jag är väldigt förtjust i dessa bakverk och säger inte nej.
Lite vardagslyx mitt i februari!
Det gäller att njuta av tillfällena och umgås med varandra.

Min underbara arbetskamrat Kristina hade köpt semlor till oss alla
och vi samlades i köket för att njuta av dessa små gräddfyllda bullar.


När vi unnar oss en STOR semla så gäller det att träna ordentligt.
Idag var det ett vanligt Friskis & Svettis pass och jag tog i för kung och fosterland.
Det går inte att mesa när man har klämt en hel semla till fika.

Duscha och basta efter träningen, underbart skönt att vi har bastu tillgänglig på vårt jobb.
Direkt från träningen och hämta Lille Bror på hans träning.
Han har varit skadad i sin högeraxel sedan USM i Skara men han
försöker så gott det går att vara med på träningen.
Förhoppningsvis så blir det bra snart. Han kämpar på med sin rehab träning.

Det känns skönt att ha en vardag att känna sig trygg i.
Jag gillar vardagen och även om det är tråkigt ibland så är det trots allt skönt med vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina