1 mars 2016

Tjänsteresa till Modena

Idag bär det av till Italien och Modena.
Det var ett tag sedan jag var där och hälsade på och jag ser framemot det jättemycket.
Vi ska ha kick-off på ett projekt och jag kommer att bli projektledare
och det är mycket information som ska samlas in.
Pirrigt men samtidigt väldigt roligt!

En vanlig arbetsdag fram till klockan tre och sedan begav vi oss iväg till Köpenhamns flygplats, Kastrup. Vi var några fler från vår finansavdelning som skulle vara med på kickoffen.
Det är alltid lite roligare att resa med fler än bara en själv.
Vi hade otur och blev ombokade till en flygrutt via Frankfurt vilket betydde
att vi skulle komma fram först klockan elva på kvällen.
Det tog åtta timmar att resa från Lund till Modena och så kom jag inte längre än så...
Jag hade hellre rest till New York!


Men det gick trots att ganska bra och vi checkade in på vårt hotell för
att sedan gå och lägga oss direkt. Det blir två långa dagar med en massa
diskussioner om hur vi ska strukturera upp vårt projekt.

Buonanotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina