7 februari 2016

Parkerad framför datorn

Söndagmorgon är skönt!
Och det blev en lika lång sovmorgon idag med.
Det märks att vi inte är småbarnsföräldar längre eftersom
vi kan sova och snusa hur länge vi vill.
Underbart skönt!

Lille Bror hade haft lite handbollskompisar på övernattning så
vardagsrummet var fullt av sängar, täcken och kuddar.
De är så goa pojkar. De skrattar och skojar med varandra hela tiden
och stämningen är hjärtlig och de delar gärna ut kramar till varandra.
Det är så underbart att se och höra på dem.

Jag körde iväg och köpte bullar till oss och vi åt frukost tillsammans allihopa.
De är helt fenomenala på att "bäla" i sig mjölk. De dricker flera liter och
Maken och jag slutar aldrig att förundras över tonårspojkars matintag.

Resten av dagen tillbringade jag framför datorn och surfade på en massa
hotell i Kalifornien. Vår rutt är nu bestämd och det gäller att parera in hotellen efter
de datumen som vi valt. Många hotell är redan fulla och på vissa ställen gäller det
att ta det som finns tillgängligt, oavsett pris.


Det har inte blivit någon motion under helgen.
Jag har svårt att få till det i all min planering. 
Jag är en obotlig tidsoptimist och vill hinna med så mycket som möjligt.
Den enda personen som kan ändra på det är jag själv och jag får tänka om
och planera in den aktiviteten under min helg.

Imorgon är det måndag igen och ännu en vecka fylld av roliga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina