27 februari 2016

Lugn lördag

Lördagmorgon är skönt!
Jag hade inga planer för dagen och jag tog det lugnt.
Det är skönt att inte ha några planer.
Ibland så blir jag stressad över att inte ha några planer och ibland är det bara skönt.
Det går i vågor och just nu är jag inne i en period där jag njuter av lugnet.

Maken for iväg till jobbet och Stora Syster skulle iväg på brunch på en nation i Lund.
Jag och Lille Bror åt gemensam frukost och sedan har jag bara gått runt här hemma
och småpysslat med lite av varje. En del saker som har stått på min lista blev avbockade.
Me like!

Jag körde en tur till Nova Lund för jag hade en del kläder/skor som jag skulle reklamera.
Stora Systers skidbyxor hade gått helt i sönder i tvätten och fastän de var över fem år gamla
så fick jag reklamera dem. Helt fantastiskt! Stor tack till Stadium på Nova Lund.


Lite mellanmål med ny god ost och en god kopp kaffe innan det var dax att laga middag.

En lugn och skön dag avslutades med kaffe och film.
Njutbara dagar som sparas i minnesbanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina