4 februari 2016

Träningsrutiner

Ojojoj, tiden rinner iväg och det är redan torsdag!
Torsdag = HIIT träning
HIIT träning = nära döden upplevelse

Jag fick stressa iväg till dagens träning.
Min förhoppning är att jag ska kunna stänga av datorn och packa ihop mina saker
och bege mig till träningen, byta om i lugn och ro och stå färdig
utanför gympahallen fem minuter innan träningen börjar.
Det har inte hänt ännu men jag har goda förhoppningar om att jag 
ska klara av det innan säsongen är över...
Och idag var inte en lyckosam dag ur det perspektivet.
Stressar iväg och far in i gympahallen med andan i halsen.
Men jag är redan igång när träningen börjar...

Idag var det superduper jobbigt och jag undrar när det ska bli bättre?
Jag är i så dålig form men jag är enormt envis och kämpar på
så jag får blodsmak i munnen. Jag vet egentligen inte vilket som är värst,
den dåliga konditionen eller min avsaknad av styrka?
Stressa hem eftersom Lille Bror skulle lämnas på sin träningen.
Maken spelar pingis på torsdagar vilket innebär att jag får lämna Lille Bror
på sin handboll. Jag har även startat upp en ny rutin, att handla helgmaten
på torsdagar och det är så skönt att ha det färdigt inför helgen.

Jag kände mig trött och sliten och sängen var skön och varm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina