16 februari 2016

Champions Leuge 16-delsfinal

Att säga att jag ska se en film ikväll är detsamma som att begå självmord.
Att se en film när det är16-dels final i champions leauge fungerar inte hemma hos oss.
Ännu mindre när det är Lille Brors favoritlag som möter Zlatans lag.
Vem ska vi heja på?

Underbar morgon med strålande sol och klarblå himmel.
Det bästa är att det har varit samma väder hela dagen.
Det är alldeles underbart skönt och det känns att våren är på G.

En lugn och skön dag med lite av varje. Jag gick en lång promenad
på lunchen och det var mysigt att få känna solens strålar värma.
Och när det var dax för mig att köra iväg till träningen klockan 17 så 
var det fortfarande ljust ute.
Tror ni att jag var i tid idag? Nehe, inte idag heller....
Men nästa gång kanske...

Det blev inte riktigt full träning idag eftersom jag fick krampkänning i vaden.
Och jag vill inte få kramp för det tar så lång tid att återhämta sig och 
nu när jag har kommit igång ordentligt så vill jag inte göra ett uppehåll.


Nu är det champions Leagues finaler på TV.
Chelsea möter PSG och vi är lite ambivalenta på vilket lag vi ska hålla på.
Lille Brors favoritlag är Chelsea men sedan så spelar Zlatan i PSG och
vi måste bara måste vi hålla på honom.
Ljudnivån är hög härifrån soffan och det gäller att hålla sig opartisk i diskussionerna.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina