3 februari 2016

Min favoritdag i veckan

Idag är det onsdag och onsdag är min nya favoritdag.
Det är dax för Yoga och det är så oerhört skönt och jag längtar hela dagen.
Att rulla ut min yoga matta och bara ligga ner och reflektera över
mitt andetag, det är vardagslyx för mig!

Gårdagens sura och vresiga humör från gårdagen hade försvunnit
när jag vaknade upp imorse. Det är konstig att det bara kan vända så
och jag tror faktiskt att det sitter i huvudet.
Du väljer själv hur ditt humör ska vara, eller rättare sagt hur du
ska hantera det, att försöka applicera SOAS

Jag har haft en bra dag där många saker har blivit avprickade på min lista.
Jag gillar att pricka av på min lista. Det skapar en känsla av välbefinnande och kontroll.
På min lista står det planering av vår kommande USA resa.
Vi pratar och diskuterar hur vi ska lägga upp vår biltur och
det är många hotell som ska bokas.


Vi åker till Los Angeles först och just nu håller vi på att söka efter hotell som
passar vår kassa samt ligger på ett bra ställe inom lagom räckhåll till allt som vi vill göra.
Som vi alla vet så går timmarna fort när man surfar på nätet och helt
plötsligt är det läggdax.
Jag älskar min säng och det är såå skönt att bara krypa ner under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina