30 november 2013

Grubblerier

En lördag med mycket grubblerier.
Ibland blir jag så trött på mig själv att jag låter mig påverkas.
Egentligen borde jag inte bry mig men besvikelsen blir för stor
och jag låter mig påverkas.
Det är det som jag måste jobba med, hur jag väljer att påverkas.

God lördag fina du!

Vad har du på agendan idag?
Jag har inget speciellt på min agenda mer än att sätta upp det sista ur jullådorna
och sedan åker de upp på vinden igen.
Jag tar fram allting nu så slipper jag släpa fram lådorna igen.
Smidigt och bra!

Lille Bror hade en handbollsmatch och den ville jag se.
Det är någon match sedan jag var åskådare och det är roligt att se utvecklingen.
De blev vinst idag och de spelade bra!


Kvällen tillbringade vi hemma hos Åsa och Hans och vi var
rörande överens om att vara sportförälder är något som vi inte skulle vilja vara utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina