22 november 2013

T.G.I.F

Efterlängtad fredag, mer än vanligt.
En skön fredag med lite av varje.
Ingen större handling behövdes och det kändes befriande.
Lite vin och sedan middag, kan det bli bättre!

Jag hade lite röjning i hemmet innan jag cyklade till jobbet.
Följden av det var att jag kom alldeles försent till jobbet
men sedan å andra sidan så hade jag arbetat länge på kvällarna
de andra dagarna i veckan så det kan jämna ut sig.

Trots det fick en bra dag på jobbet och många punkter kunde strykas från listan.
Sist kvar på kontoret och hemma först vid sex tiden
 och då körde jag iväg direkt iväg och handlade lite fredagsgodis.


Dagens meny bestod av en god kyckling middag och
med en väldigt lyckad sallad med en massa godsaker i och alla tyckte om den.
Vi var fyra till middagen men sedan körde Stora Syster iväg hem till sina polare.
Lille Bror hade en kompis här på övernattning så det innebar i förlängningen
att det bara var jag och Maken som förfogade över TVn.
Vi bestämde oss för att hyra filmen Call Girl.
Vi hade hört så mycket om den och jag hade höga förväntningar
som jag dock inte tyckte infriades fullt ut.
Men en fredag kväll i soffan tillsammans med Maken och ett
glas rödvin så var den helt OK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina